Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Borki

Logo - Urząd Gminy Borki

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Proponowany porządek obrad na XIII sesję Rady Gminy Borki w dniu 29 stycznia 2016 r.
Status
Data utworzenia
2016-01-20
Opis

 

      Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 29 stycznia 2016 r. (piątek) o godz. 10:00
w świetlicy Urzędu Gminy w Borkach odbędzie się XIII sesja Rady Gminy Borki
z planowanym porządkiem obrad :

 

  1. Otwarcie posiedzenia
  2. Przyjęcie porządku obrad
  3. Informacja Wójta Gminy o pracy od ostatniej sesji
  4. Wnioski stałych Komisji Rady i radnych
  5. Ocena sytuacji w oświacie
  6. Dyskusja
  7. Przyjęcie sprawozdań z działalności stałych Komisji i Rady Gminy za rok 2015
    i planów pracy na rok 2016

       8.  Dyskusja

       9.  Przyjęcie uchwał Rady Gminy :

            1) w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej

            2) w sprawie zmian w budżecie gminy na 2016 r.

            3) w sprawie rozstrzygnięcia o wyodrębnieniu w budżecie gminy Borki na rok 2017 środków stanowiących fundusz sołecki

4) zmieniającej uchwałę w sprawie nadania Statutu Gminnemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej w Borkach

5) zmieniającej uchwałę w sprawie  ustalenia stawek opłat za zajęcie 1m2  pasa drogowego dróg gminnych  dla których Zarządcą jest Wójt Gminy Borki

     10.  Sprawy bieżące Rady Gminy

     11.  Interpelacje i zapytania radnych,

     12.  Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji

     13.  Zakończenie posiedzenia.

 

Załączniki:

  1. Raport o stanie oświaty za 2015 rok
  2. Projekty uchwał Rady Gminy j.w.

 

 

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Przysiadka Sylwia
Dodano do BIP dnia: 2016-01-21 14:40:40